• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58516
+
-

آغاز نام‌نویسی در جشنواره  کارآفرینان برتر استان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از آغاز مهلت نام‌نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، « محمد تقی آبایی» افزود: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند تا 31 تیر می‌توانند در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ثبت‌نام کنند.

 وی توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر استانی و کشوری و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم‌سازی کشور را از اهداف جشنواره کارآفرینان برتر اعلام کرد. 

آبایی گفت: نام‌نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از 8 خرداد آغاز شده و کارآفرینان می‌توانند تا 31 تیر با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.karafarinanebartar.ir / نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.  

وی از جمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره را تشکیل کانون کارآفرینی در استان و مشارکت آنان با نهادهای اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی استان‌ها اعلام کرد که نتایج موثری در توسعه کارآفرینی در مناطق مختلف کشور به همراه دارد.

 آبایی از علاقه‌مندان ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید